onsdag 27. november 2013

FØRJULS-TUR TIL GDANSK

En ny langweekend i Gdansk står igjen på tapetet. Dette blir den 3. gangen i år! Det som blir nytt, er tidspunktet vi reiser på. Denne gang blir det en førjulstur og det blir spennende å oppleve en julepyntet by!



Det offisielle julemarkedet i Gdansk åpner ikke før torsdag 5. desember i år. Selv om vi reiser hjem noen dager før, regner jeg helt sikkert med at det syder av førjulsstemning rundt om i byen! Planen er å bare kose seg og spise god mat og drikke god vin:-) Kanskje det er litt gløgg å få også? :-) Ellers blir det å titte litt i butikker, og er det noe som frister, ja, da drar jeg nok kortet både en og to ganger! Noen ekstra julegaver til unga, kan det også hende at det blir!

Denne turen kommer på under 1000-lappen pr. pers. (fly fra Sandefjord-Torp tur/retur og tre netter på 4 stjerners hotell. Vi reiser med WizzAir, og en innsjekket bagasje pr. pers. (32kg) er med i prisen! Så da er det bare å shoppe i vei!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sometimes it is something simple you could have done yourself, but
you took it to the mechanic down the road and it cost you a
fair amount of money. This tension contributed to the last accident when he changed lanes.
If you get like-for-like insurance on modifications, your insurance provider will replace it when it's damaged in an accident.


my web-site ... performance auto carrier concrete collection technology inc reviews

GSvenss sa...

Da jeg var på et forretningsmøte i Gdańsk, bodde vi på et servicekompleks med hotellet. Utvikleren er Dekpol, og siden jeg er interessert i denne bransjen, har jeg funnet ut at disse rommene eies av investorer. Tilsynelatende var det en suksess for dem at de bygger et annet slik Grano Residence-kompleks for investeringer. Jeg tror det er verdt det fordi de allerede har erfaring og de garanterer fortjeneste.